maandag 19 november 2012

Kerstballen ruil 2012

 
...ook dit jaar doe ik het weer! Wederom(dit maal door de verhuis) wat aan de late kant, maar wie niet waagt...wie niet wint toch. Wederom ga ik weer een kerstballen/ornamenten ruil te organiseren...alle handgemaakte creaties mogen! En of het nu met stof, wolletjes, vilt, stichery, borduurtjes of gebreid/gehaakt is maakt niets uit. Het mag niet kapot kan gaan tijdens de reis. Geef jezelf eens over aan jou creativiteit.
Zolang het maar een maaksel is die goed in elkaar zit en er leuk uitziet EN past in een envelope naar jou keus die nog door de brievenbus kan. Met de kerstzegels in het vooruitzicht moet dat toch extra leuk zijn.
Maar vergeet niet die voldoende te frankeren.
 
Lijkt het je wat?
 
Doe je mee? 
 
Ja?
 
 Laat dan een berichtje achter op mijn blog bij de reacties of stuur me een e-mail.
Inschrijven kan tot het einde van de maand november.

EN versturen doen we voor 16 december en we showen het de 20ste, zodat we ze nog in de boom kunnen hangen.


Ps: Ik zag net hier een leuk idee!


 

10 opmerkingen:

Chris zei

Oh Miranda, natuurlijk lijkt het me wat, maar ik heb net het pakje voor de Kerstruil de deur uit, lootjes voor Sinterklaas getrokken, dus ..... je snapt het al. Wordt me een beetje te veel. Maar het is wél een leuk idee en ik hoop dat je er veel succes mee hebt.

Rennie zei

Leuk idee, maar ik laat het aan me voorbij gaan. Veel plezier er mee.

Shirley zei

Zet me maar op je lijstje!

katrien zei

Hé miranda,ik wil wel meedoen hoor.

Berna zei

Leuk idee maar ik sla even over.

Cindy at her Country Home zei

OOOOOHHHH wat LEEUUKKK!! Alles goed met je lieve Miran? Tijdje geleden alweer. Even zeggen dat ik de kerstballenruil helemaal een leuk idee vind ben benieuwd naar al die gezellige creaties. Wat zullen die kerstbomen prachtig gedecoreerd worden dan, leuk hoor. Veel liefs en warmte met veel creatief plezier, Cindy

Guusje, zei

Het is een erg leuk idee ik denk nog even want ik heb het nog heel druk de komende tijd.

simone zei

Zal ik wel, zal ik niet? Ik zal wel! Ik doe weer mee, maar ik wil heeeeel graag een kerstBAL.
Groet, Simone.

Petra zei

Ook ikweer bijgelezen! Nieuw huis ook nog! Spannend en wat een paleis! Heel veel geluk gewenst op jullie nieuwe stek!
Dikke knuf uit NC

Yvonne aka sommeke zei

Zeker leuk idee maar ik pas ook wegens te druk :-(